Akcja rozgrywa się w Udertwood, niewielkim królestwie. Stolicą i jednocześnie największym miastem jest Abertown.
Kraj jest zielony, na północy klimat jest chłodniejszy,
powietrze suche a tereny bardziej górzyste. Południe to żyzne, zielone
łąki i lasy liściaste.
WELLMOR
Stolica Udertwood. Siedziba władcy, najbogatsze i najbardziej rozwinięte
miasto. Znajduje się w nim Akademia Sztuk, co sprowadza do miasta wielu
podróżników.
BLACKMILL
Niewielka, lecz bardzo malownicza wioska położona na północny zachód od
stolicy. Prowadzi się tu hodowlę najlepszych koni w królestwie.
SUNVALLEY
Bardzo malownicza, lecz biedna miejscowość. Słynie z dostarczania dużej ilości drewna.
NEWFORD
Zaraz po stolicy największe miasto w kraju. Ponadto doskonała twierdza
obronna. Najbardziej zaśnieżone i najzimniejsza miejscowość w
królestwie.
GOLDENCOAST
Średniej wielkości mieścina, przeciętna pod względem niemal wszystkiego.
Jedynie jubilerstwo osiąga tutaj wysokie standardy. No i co za tym
idzie poziom przestępczości.
ALENTRELL
Bardzo przyjazna wioska. Ludzie nadzwyczaj życzliwi i pomocni. To tutaj
najczęściej odbywają się różnego rodzaju festyny, jest też największy w
królestwie rynek. W tych okolicach przeważają pola uprawne.
WINTERLAKE
Miejscowość średniej wielkości, jednak wyludniona na wskutek surowego
klimatu. Dostarcza królestwu lód i przede wszystkim ryby ze straszliwie
zimnego jeziora.
NORTHSAGE
Niewielka wioska. Słynie z polowań na większą zwierzynę, a także tartaku, w którym pracuje większość tutejszej ludności.
GREENSILVER
Trzecie co do wielkości i prawdopodobnie najbardziej produkcyjne miasto.
Zajmuje się zarówno handlem, rolnictwem jak i łowiectwem czy żeglugą.
Poza tym jest siedzibą słynnego Bractwa.
DEEPROCK
Malownicze, średniej wielkości miasteczko, przez które przepływa bardzo
krótka rzeka- Nieh. Przepływa tylko przez tą miejscowość i kończy się
wraz z jej granicami. Poza tym Deeprock zajmuje się głównie hodowlą
zwierząt i rolnictwem.
NORHAM
Spory gród zbudowany w całości z drewna. Ludzie są szczerzy i otwarci,
jednak niezbyt tolerancyjni. Jeśli chodzi o magię to jest wręcz
zakazana- nie wiadomo z jakiego powodu.
TWIERDZA MAGII
Twierdza znajdująca się niedaleko Winterlake. Jest stowarzyszeniem
magów, pozwala im się kształcić i szlifować swoje magiczne umiejętności.
Oprócz wielkich sal, długich korytarzy i ogromnych bibliotek posiada
także część bardziej prywatną- z pokojami mieszkalnymi dla członków
Twierdzy.
SIEDZIBA ZWIĄZKU ZABÓJCÓW
Jest niewysoką wieżą, której główne komnaty znajdują się także pod
ziemią. Nie wiadomo z jakich powodów, ale nie sprowadza na siebie wiele
uwagi. Stoi tak od lat i nikt tam nie zagląda. Oprócz, rzecz jasna
samych morderców.
GILDIA ZŁODZIEI
Kanały ściekowe Goldencoast zdają się nie mieć końca.
Po pewnym czasie można jednak trafić do siedziby złodziei. Jest to nie
tylko baza, ale także miejsce ich spotkań. Niewielki bar, sala do
treningów i pokój z kilkoma łóżkami sprawiają, że niemal zawsze kręci
się tutaj kilku złodziei.
SIEDZIBA SZKARŁATNYCH KWIATÓW
Siedziba „Szkarłatnych Kwiatów” mieści się niedaleko Newford. Budynek jest w stanie ruiny i wygląda na niezamieszkany. Wbrew pozorom, można dostać tam ciepłej strawy, łyczka czegoś „na rozgrzanie” i suchy kąt. Na sali głównej regularnie odbywają się szkolenia, pijatyki i bójki.
AKADEMIA SZTUK
Akademia mieści się w ogromnym, bogatym budynku w stolicy Udertwood.
Dolne partie służą za biblioteki, sale praktyk i niewielkie kiermasze. U
góry znajdują się pokoje, należące do członków akademii.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz